Projekt: Tým v akci/Naše talenty versus projekty v oblasti SAFETY
Cílová skupina: top management výroby
Realizováno: 18 talentových profilů CliftonStrengths, indivuiduální konzultace, 4 řešitelské workshopy
Benefity pro klienta: určení předností a silných stránek jednotlivých členů managementu | identifikace slabých míst v oblasti safety managementu | formulace nápravných opatření | rozdělení odpovědnosti za realizaci nápravných opatření mezi jednotlivé členy managementu se zřetelem k jejich silným stránkám
Projekt: Technik a manažer v jednom
Cílová skupina: liniový management výroby a logistiky
Realizováno: průzkum potřeb firmy i konkrétních účastníků, 6 řešitelských workshopů
Benefity pro klienta: osvojené základní manažerské dovednosti, posílení pozice a autority mistrů ve firmě, zvýšení sebejistoty účastníků v manažerské práci
Projekt: Kompetenční audit strategického řízení
Cílová skupina: top, střední a liniový management
Realizováno: vytvoření kompetenčního modelu managementu, 36 individuálních hloubkových rozhovorů, 75 konzultačních hodin
Benefity pro klienta: detailní přehled silných a slabých stránek členů managementu, znalost oblastí pro individuální i firemní rozvoj, jednotný kompetenční model strategického řízení
Projekt: IVL Management Leadership Portfolio
Cílová skupina: střední management, vyšší management
Realizováno: 42 kompetenčních workshopů, 198 konzultačních hodin
Benefity pro klienta: nastavení manažerského standardu pro zapojené závody, zvýšení motivace angažovaných pracovníků formou individuálního rozvoje
Projekt: Setters´Academy (Technik a manažer v jednom)
Cílová skupina: seřizovači
Realizováno: 42 řešitelských workshopů
Benefity pro klienta: zvýšení motivovanosti seřizovačů, zajištěná základní úroveň manažerských dovedností účastníků, zvýšení počtu zájemců o pozici mistra ze strany seřizovačů
Projekt: Technik a manažer v jednom
Cílová skupina: střední a liniový management
Realizováno: 13 kompetenčních workshopů
Benefity pro klienta: osvojené základní manažerské dovednosti, posílení pozice a autority liniového managementu, zvýšení sebejistoty účastníků v manažerské práci
Projekt: Efektivní telefonická komunikace (příprava pracovníků na call centrech)
Cílová skupina: stávající či potenciální pracovníci call center
Realizováno: 9 řešitelských workshopů, 40 konzultačních hodin nad náslechy a doporučeními
Benefity pro klienta: zvýšení Srozumitelnosti a efektivity komunikace s klienty, snížení průměrné doby trvání hovoru, zvýšení spokojenosti klientů, snížení počtu reklamací
Projekt: Audit obchodního oddělení
Cílová skupina: všichni členové obchodního oddělení
Realizováno: analýza pracovních náplní, analýza časových snímků, 15 individuálních rozhovorů, průzkum motivovanosti a zapojení, 20 konzultačních hodin
Benefity pro klienta: identifikace silných a slabých míst v obchodu (procesy, pracovní náplně, vedení), ověření úrovně motivovanosti a zapojení jednotlivých účastníků, definice KPIs