Loading...

Praktická agilita

Praktická agilita – naučíme vaše lidi dělat věci jednoduše, rychle a účelně
Agilní přístup je právem označován za finančně nejefektivnější model realizace změn. Podaří se vám s ním snížit náklady, zkrátit dobu realizace projektů a vylepšit procesy. Do řešení problémů a výzev se navíc zapojí celý tým, takže nezůstane všechno jenom na (přetíženém) manažerovi. Kromě toho studie jasně ukazují, že jakkoli agilní management není použitelný všude, pokud se tak stane, je 3krát až 5krát efektivnější než tradiční způsob řízení úkolů a projektů.
 
Služba Praktická agilita přinese vaší firmě know-how agilního managementu založeného na celosvětově osvědčené metodice SCRUM. Postupně také doplní manažerské myšlení uvnitř vaší společnosti o nové kompetence. Přirozeně se začne více prosazovat důraz na jednoduchost a funkčnost, týmová spolupráce, otevřená komunikace.
 
Náš agilní projektový manažer poskytne vašim lidem profesionální asistenci po celou dobu řešení úkolů či projektů. Od inicializace přes plánování až po závěrečné vyhodnocení, a to včetně supervize průběžného postupu. Tato podpora vám zajistí nastavení a následné dosažení reálných cílů. Náš manažer účastníkům navíc postupně předá okruh znalostí, abyste mohli v budoucnu řešit nová zadání už zcela samostatně.
 
Efektivní řízení pro rámcově zadané úkoly
Úkol při agilním řízení společně rozdělíme na dílčí funkční části, které se řeší postupně. Práce na každém úseku probíhá v cca týdenních intervalech (tzv. sprintech). Na konci sprintu pokaždé vyhodnotíme výsledek, a definujeme nové úkoly a opatření. Tento přístup vám umožní rychle a pružně reagovat na změny požadavků vašich zákazníků (interních i externích). Můžete tak průběžně dělat nezbytné adaptace a změny. Po aktualizaci zadání můžete také včas přestat pracovat na úkolech, které v tu chvíli už nejsou potřeba. I umění co nejvíce věcí nedělat, vám ušetří spoustu času i peněz.
 
5 kroků k úspěšnému zavedení agilního řízení
  1. proškolení týmu v agilní metodice SCRUM
  2. založení společného virtuálního pracovního prostoru
  3. rámcové zadání záměrů, úkolů a projektů
  4. řešení a vyřešení úkolů v jednotlivých úsecích (sprintech)
  5. uzavření a vyhodnocení naplnění záměrů
Domluvit nezávaznou konzultaci